Sprawy biece
Data Temat
2014-04-11 05:45 Rozumiem prawie wszystko, jednak mam pewne problemy z rozmaw
2014-04-11 04:46 Bo już napewno rodzice nie dadzą mi kasy na kolejny zabieg
2014-04-11 03:46 wiec tak jestem tu raczej tylko na zabieg- tata ma tu ulozon
2014-04-11 02:43 pierwszej nie oglądałam, ale druga była znakomita i ta mu
2014-04-11 01:43 Teraz jestem w 11 tygodniu drugiej ciąży i wyniki znowu ma
2014-04-11 00:23 Zmieniłam zdanie, po zastanowieniu zrobię 4 dni wprowadzen
2014-04-10 22:56 witam ja tez biorę bromergon od 10 dni, w poludnie i na noc
2014-04-10 21:43 To prawada.Potencjalnym zagrozeniem jest oosba w tym zawodzi
2014-04-10 20:08 nie wydaje mi sie żeby to było dobre rozwiazanie...
2014-04-10 18:55 przed operacją myślałem że będzie bardzo drętwo z tym
2014-04-10 17:51 Życzę wszystkim, którzy zaczynają ćwiczyć i sobie oczy
2014-04-10 16:59 i tak do wigilii tylko woda??
2014-04-10 15:58 Mężczyźni głównie na budowach, ale jeśli dobrze znacie
2014-04-10 15:10 1.
2014-04-10 14:23 Ja pracowalem przez pewien czas z turkami przy pewnym projek
2014-04-10 13:38 proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2014-04-10 12:51 Być może wtedy była źle zmierzona, bo raczej chudnąc ni
2014-04-10 12:03 do Miimiiibea i nie tylko
2014-04-10 11:09 To jest forum dotyczace operacji tarczycy i nie muszę spowi
2014-04-10 10:22 Mam nadzieję że po tych 10 dniach coś będzie widoczne.
2014-04-10 09:32 Myslimy powaznie nad wspolnym zyciem, on juz zdecydowal sie
2014-04-10 08:40 ale nie moge się zdecydować czy żele czy może akryl .
2014-04-10 07:35 a6w jest raczej na wyrobienie miesni a nie na spalenie tkank
2014-04-10 06:39 Oczywiscie chodzi o prace biurowa.
2014-04-10 05:28 Drogie Panie mam problem bo mam parcie na pęcherz wiec cze
2014-04-09 18:22 Denstystka mówiła, że to zabieg bezpeiczny.
2014-04-09 17:35 czy ma ktoś jakieś świeże opinie na temat operacji nosa
2014-04-09 16:50 Smiać mi się chce...
2014-04-09 15:59 Poki co znalezlismy z rodzicami jedno rozwiazanie - zainstal
2014-04-09 15:11 Z tego co wiem to wypuszczają do domu po instrukcji jak si
2014-04-09 14:22 Dres to ostatni raz nosiłam na w-f w liceum Na co dzień
2014-04-09 13:33 Zgłosiłam anestezjologowi - zwiększył dawkę znieczuleni
2014-04-09 06:49 To ja jeszcze raz polecam mojego ginekologa.
2014-04-09 06:04 hey Wam wszytskim
2014-04-09 05:16 Z tego co ogladalam na stronie, roznice miedzy \przed\ i \po
2014-04-09 04:35 Black był taką ciepłą i wesołą postacią, i bardzo wa
2014-04-09 03:53 hehehehe cyrkowe?
2014-04-09 03:11 A najbardziej łaśnie taka ciemniejsza-bordo czy cuś
2014-04-09 02:28 www.salonpaula.com.pl
2014-04-09 01:46 ROBILA MNIE I W TYM SAMYM CZASIE DRUGA PANIA.
2014-04-09 01:06 i co z okresem moze sie np spoznic ??
2014-04-09 00:25 To moje jedyne przestępstwo dzisiaj.
2014-04-08 23:43 nawaliła tego białego wypełniacza, to chyba koniec leczen
2014-04-08 23:01 w styczniu studniówka wiec chce zeby to sie zaleczyło jak
2014-04-08 22:19 I tu moje kolejne pytanie czy to źle ??
2014-04-08 21:35 To naprawde gorzej wyglada niz w rzeczywistosci jest
2014-04-08 20:41 \Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?\ Polecam
2014-04-08 19:56 biust nadal jest ogromny...
2014-04-08 18:51 Głodówka to jednak coś o wiele więcej.
2014-04-08 17:47 Hej wszystkim z problemem!